El Pacifico Magnifico !!!

19 augustus 2013 - Manuel Antonio, Costa Rica

I Samara te 4en olf vertrokken voe tegen de noene achter 3 bussen , u boot en u wandelienge an te kom i Montezuma , igecheckt int otel en eerst u twa wist go boefen want we woarn scheel van den oenger !!! Doar op de terrasse uze eerste walvissen gespot .

De reste van de dag in de hangmatte met u teusje , snacksje en achter u bomme sunset vroeg go pitten !!! Doarachter 2 dagen zon , zee en strand .

Vandoar vertrokken me de boot no Jaco ( e neen tis gi papegoaie ) e via 2 urtjes bus agekom int super Manuel Antonio !!! Wen ier vandage nog mor u ki u strangetje gedoan en twast mega weerd , de Jean zen eerste surf ( me voln en upstoan , zie maptje surf ) en duze weggezoenken in eur vlamsche roman !!! Tusgekom en de 3-tenige luioart zat nog altied woar datn gistern i slape is gevoln , deen e ze name ton ook nie gestolen .

Morgen no da NP goan e woarom nie nog u strangetje doen voe de veranderienge !!!

Tjow e !!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Demeyer erik:
    27 augustus 2013
    Heilaba , zo te zien amuseren jullie je wel , kmoetn wel zeggen : PRACHTIGE foto's , amai wi zeg , sjiek !!!!!! Veel grtjs van uus . ;)