M&M time !!!

13 november 2013 - San Pedro de Atacama, Chili

In Tupiza eindelijk bekend volk ontmoet in u tof hotel me zwembadje. Peirdetochtje gedoan , vant stadje genoten , uze trip no de zoetvlaktes geboekt e nie te vergeten de zalige empanadas va Wilfried ( we zie ze name vergeten , Mia e Marniek elpt u ki ) !!!

Tope met M&M , Idel ( driver ) en Eo ( cocinera ) 3 dagen an u stik met open moend genoten van al de schone viewtjes , flamingo´s en de zoetvlakte ( nog te zwiegen van de leute ) . Twas geweunweg zalig !!!

A San Pedro de Atacama Chili bingekom en iere wederom 3 super dagen get me kleine vriend e ze joenk puptje woar da we jammergenoeg vannuchtend ofscheid va gepakt en , gracias por todo amigos !!!

Vanof nu dus were uzen eigen weg , te begun me vanavend u nachtbusje no de kust ( La Serena ) !!!

Adios !!!

1. Marniek:
    14 november 2013
    Twas Zaoul en Lidia van die superheerlijke empanadas. Wij zijn om 20h30 in SaltA toegekomen. Bijna 2 uur aan grens gestaan. Buiten onze bus was er geen kat. SaludosO:-)