Chi chi chi ! Le le le ! Viva Chile !!!

26 november 2013 - Castro, Chili

La Serena , u dagutstaptje no Valle de Elqui e voe de reste gebruk gemakt van u super rappe internet verbiendienge voe de cloud te vuln me foto's !!!

Bus genomen no Valparaiso , u leuk stadje me vele street art , tof museum va Pablo Neruda e wederom u Viavia cafe me biehorende Rochefort 10 , Liefmans kriek , bouletten i tomattesause e stoofvlees me frieten ( biena vergeten , mega lekkere koaskroketten ) !!!

Vandoar u bus no la famillia de Ivette i Chillan , woar da we mega goed oentvangn zien en us ook mega thus voeldn !!! Waste doen , zalig eten , inkopen doen , teusje me broere Rodrigo e wa wennen an den auto woar da we de komende weken mee roendcruisen deur Chile ( met dank aan broer Bart ) !!!

Eerste stop Villarrica , u schoon challetje me zwembad e bbq te midden van de bossen . Geweunweg zalig mo tku nog beter , wa nu zitten we i Castro opt eiland Chiloe woar da we u grote lakeview ( oceoane ) cabana en me hottub e bbq . Tis ier de max , snuchtends opstoan oender de blakende zunne en de dolfien vo je neuze zien voorbiezwemn !!!

Greets from paradise , Niki & Jan.