Nos gusta Peru !!!

17 oktober 2013 - Cusco, Peru

I Paracas bie Pisco ton toch nog pinguins gezien mo ze jammer genoeg nie kun knufln , vandoar no Huacachina bie Ica gewist voe te go sandboarden. Te midden va mega dun ligt er doar een oasetje woar da ze me zelf gemakte dunebuggys no boven sjetten ( mega zot mo beter dan u rollercoaster ) , u ki da je boven ziet meug je je u ki loaten goan up een oeten planke. Up je voeten , up je gat of up je buik . Gif us ton toch mo de sneeuw want in da zand got nie vorut , al was de latste dune ( meur ) lekker nuts !!! Voe de reste was d'omgevienge , de hostel ( bere bbq ) , 't wien proeven en de klim no d'hogste dune me ze zalige view 't meer da weerd !!! Nachtbusje no Ayacucho gepakt , igecheckt in uze 2de Via Via en eerst u broodnodig tuksje gedoan . Wakker geworden van de gruchte op de plaza de armas , ze woarn doar in u parade 't begun van de weke tegen kanker ant izetten . Were agekomn in 't hotel e we genoten va stoofvlees , alpaca en u veel te diere mo doarmee nog nie minder lekkere blauwe Chimay !!! Nog u bitje int stadje gekuierd en us voorbereid op u lastige busrit ( 22 euren ) no Cusco .

Goed deur elkoar geklutst in de Kokopelli hostel agekomn , e we eerst uze verdere plan gemakt voe de komende weke . 's Aves uze beste meat maaltied ( alpaca , rund , schaap e scampi up de steengrill ) sedert da we vertrokken zien bingespeeld !!!
Vandage utstaptje no Maras e Moray gedoan , cirkel- e zoetterrassen . Morgen no Pisac en de reste van de secret valley , zoaterdag Cusco zelve e zundag voe 2 dagen den oofdschotel gon ofveugeln ( Machu Pichu ) !!!