Salut en de Costa Rica !!!

27 augustus 2013 - Panama City, Panama

Voet kort te maken , van de pacific zie we were no San Jose gegoan e vandoar no de caribbean woar da we 's avonds mochten getuge zien van de schildpadden diet strange op- en ofkom voe der een ei of 100 te leggen.

Mo voe de reste zient an die kant vule vuloars en i combinoasje me wa tegenslag met were zie we direct deure gegoan no voaderachtermoeder ( Panama ) !!! Woar da we nu oendertuschen i Panama city zitten e bie u botteltje wien al ant wegdromen zien van de San Blas eilanden woar da we morgen no toe goan.

Doar go we vuf dagen op u catamarang verbluven , vissen , snorkeln , boefen en ...

Voe tonne vandoar no Cartagena i Colombia te voaren , de rum en de goeste zien der al dus nu rest er us juste nog u welgemeende Aaargh !!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marniek:
    28 augustus 2013
    Prachtig hé die schildpadjes van 100 kg die zuchtend onder ne prachtige sterrenhemel een sliert eitjes uitpersen in een kuil in het zand. En 's anderendaags komen allerlei roofdiertjes die nesten opsporen om de eitjes uit te zuipen. Tja, life is hard. Wij beleefden ginder aan de Caraïben toch een Costaricaans hoogtepunt maar het weer zat dan ook volledig mee. Aan de westkant geraakten we dan weer niet door....het weer (overstromingen,...). Hou jullie goed en geniet van de streken (de mooie geografische streken en mekaars streken). M&M