Costa Rica part II !!!

13 augustus 2013 - Playas Sámara, Costa Rica

Ier zie we were , wen i La Fortuna u toertje gedoan in de omgevienge van de Arenal vulkoane wa je meug der nie up omdatn u bitje labiel is . Men to mo ze kleine broere , de Cerro Chato upgewist en de dag nodien vertrokken no Santa Elena .

Agekom doar e we de eerste avend i zwitsers en oosterieks gezelschap u surieus teusje verzet woardeur da we de dag nodien u chill/comateus snipperdagsje genomen en !!! De dag doarachter e we u hike gedoan in u cloudforrest woar dan der mo bitter winnig beesten zitten , ze zitten overal mo nie woar da ze moeten zitten . Wen ier zelfs voor uze hostel u 2-tenige luioart zien passeren an de tillefongkabels !!!

Gistern wist go zippen , tarzangn e superman . Twas gek mo leutig !!! E vandage no de pacific vertrokken woar da we nu dus zitten i Samara !!! Morgen u strangetje doen e meschien u surftje of u kayaksje plasseren !!!

1. Hanne:
    14 augustus 2013
    dag lieverds!
    het klinkt daar allemaal fantastisch!
    maar jullie gaan sebiet nog vermoeider terug komen met al die hikes :p wel prachtige foto's zeg! *jaloers*
    wij hebben vlug even een update over dat minimensje.
    gisteren (dinsdag) is dus beslist dat ze donderdag 22 augustus zeker geboren wordt via keizersnede. ze ligt met haar schouder voor de uitgang ;) dus we zullen jullie dan op de een of andere manier zeker verwittigen :) maar eerst gaan we zondag grote zus haar verjaardag vieren ^^

stel het nog goed, geniet met volle teugen van de reis en nog meer van elkaar!!! we love you and miss you!!!!
    xxx van ons 4tjes