De internet-loze dagen !!!

14 september 2013 - Popayán, Colombia

Va Cartagena me u mini vlieger no Bucaramanga e vandoar me de bus no San Gil , u bomme plekke woar da je je u ki ku utleven da ze zeggen , mega zalig mtb tourtje gedoan beest da duze eur u ki loaten verwennen et in de welness .

Jammer genoeg de a geboekte paraglide nie zien deure goan deur 't slicht were mo de soccergame en de biepassende sfeer ( Colombia 1 - Ecuador 0 ) e vele goed gemakt !!! U hostel me u hottub vien je ook nie zo vele , in den omtrek nog u woatervalle gedoan en de dag nodien no Villa de Leyva gegoan .

Twas doar schone mo soai , up no Bogota dus . A gi kanten gevoarlijk en u poar schone musea gedoan , boven op de berg u mega overzicht over die miljoenen stad . Tonne no de Tatacoa woestiene gewist i Villavieja e verder no u toffe eco hostel i San Agustin woar da we not archeologisch park e gewist .

Nu zitten we zuver als tuschenstop i Popayan voe morgen no Cali te goan , de salsa stad bie utstek i Colombia !!!

Tot hoors , duze en den uzen !!!