Colombia part II !!!

26 september 2013 - Puerto Ayora, Ecuador

Cali , u bomme hostel El viajero me zwembad woar da we vooral gechilld en me utzoenderienge van wa kunst in u park en u triptje no de platselijke zoo . Vandoar zie we no 't rustige mo mega schone Salento gewist woar da we u super hike e gedoan deur valle de cocora me ze reuzachtige palmboom , al wast wel efkes schrikken o we moesten frutten van u losgebroken stier . Doar ook under nationaal spel Tejo ( me iezern schieven no paksjes buskrut smieten en de verliezer betaald de pienten ) leren kennen .

Busje gepakt no Medellin , me de kabelboane over de butewieken no park Arvi en u bezoek a parque Explora ( 't innerlijke kiend go losloaten ) wa wist gon eten in de botanische tuin woar dan der overal kraamtjes stoen om dan de locals u twa ant vieren woaren ??? De dag nodien no piedra del penol gewist voe vant utzicht te genieten ( we ja genieten den uzen was up en ten omdatn nie wist wa da Club ant doen was tegen die kiekefretters ) mor u ki datn wist dat 4-0 was istn vervroegd an de apero begost . 's Avonds genoten van de wekelijkse bbq in de Black Sheep hostel en op uze latste dag Colombia no plaza Botero gewist e snoes richtienge airport voe no Ecuador te vliegen !!!

En da go we in een ander verslagsje zetten !!!

1. El rojo:
    26 september 2013
    Twor do wat afgedronken toch