Via Via !!!

31 juli 2013 - Copán, Honduras

Via Punta Gorda Belize verloaten voe to via Livingston were Guatemala bin te goan , doar 1 nachtje verbleven en de dag nodien no Rio Dulce vertrokken !!!

Doar zie we were op u mega de max pleksje terechte gekom i hotel Kangaroo , em van Australie e zie va Mexico . Bomme eerste avend me sterreregentje als apotheose !!! Dag nodien warme woatervaln en u tochtje me de lancha over u tuschen 2 mega rotsen liggend riviertje . En da were tope me u allegoartje va toffe menschen !!! Feels like home e wander we wiln bluven mo me uze eerste colibri foto's op zak vertrekken we richtienge Honduras !!!

Doar zitten we nu dus en da int belgische VIA VIA hotel , vanuchtend Copan ruinas gedoan e morgen u ritje me perretjes en u ki no veugel reservaat . Voe tonne de dag nodien deure te goan no El Salvador !!! De leute !!! X

D

1. Marniek:
    1 augustus 2013
    Een sterrenregentje hebben we nooit gezien, moet indrukwekkend zijn. Wel al paar keer den "melkweg" gezien, eveneens onvergetelijk. En zelfs al zie je sterretjes, blijf vooral genieten.
    See U
  2. Jaimie beyen:
    3 augustus 2013
    Klezen dat super gaat me junder en dat doet me goed!!!!!!! Geniet met volle teugen!!!!
    Dikke tot en vele liefde voe junderxxxxx