Va San Pedro over Antigua no Lanquin !!!

19 juli 2013 - Lanquín, Guatemala

Busje va San Pedro no Antigua , efkes stadje bekeken e voe morgen vervoer geregeld no Lanquin ( doar kieken we echt nor ut ) !!!

Wederom u lange rit no Lanquin en ier toegekom besefte we direct da uze 2 va vodien geboekte nachten nie genoeg woaren dus doe we der nog 1tje bie !!! Wuk u te bomme plekke te midden va groen e leute is da ier , El Retiro lodge is ton ook echt u mega aroader !!! Eerste avend u mega feestje gebouwd want de dag nodien is uze eerste total lazy day ( slash eerste koater dag ) !!!

Lekker niet doen e we zien we , zwemtje in de local riviera , in us hangmatje zwammen .... !!!

Latste dag ier vandage , no Semuc Champey gewist e mega genoten va grotjes in de doenker , va bruggen int sop sprieng e mega vieuwtjes !!!

Morgen no Flores/Tikal en to zien we nog wel !!!

Hasta luego !!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marniek:
    20 juli 2013
    klinkt mega hé, van bruggen in 't sop springen. Blijf genieten en relaxen. See U
  2. Eddy Van Hemelrijck:
    22 juli 2013
    Hoi Niki en Jan,
    Het was super plezant met jullie in El Retiro. Bedankt voor de coole foto's in de grotten! We zitten vannacht in de Jaguar Inn in Tikal en morgenavond in Casona de la Isla in Flores. We rijden woensdag door naar Rio Dulce. We varen donderdag naar Casa Rosada in Livingston (minstens 1 mogelijk 2 nachten). Misschien tot op één van deze plekken? Geniet van de rest van jullie reis! Eddy Xenia Jonathan Vicky
  3. Niki & Jan:
    27 juli 2013
    Dat was zeker wederzijds !!! Laat je ons weten hoe de slaapplaatsen waren in Livingstone en Rio Dulce want we gaan nu ook die kant op !!! Grtjs uit Belize !!! X